......

ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه

......

ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه

......

اللهم اغننا بحلالک عن حرامک
و بطاعتک عن معصیتک
و بفضلک عن من سواک

مبارزه

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

چقدر دلم قهوه میخواهد

و تو را

که در حجم حضور عظیمت با شوق مبارزه کنم

چقدر قهوه ام باید تلخ باشد که شیرینی حضورت ذائقه ام را به هم نزند

مرد سپید پوش بلند بالایم وقتی این همه نجیبی میخواهم همه شمشیرهای دنیا را بگیرم تا فقط به تو برسم

به امید روزی که برای دختر کوچولو مو دم موشی مان قصه بگوییم

یا زهرا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
طاهره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">