......

ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه

......

ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه

......

اللهم اغننا بحلالک عن حرامک
و بطاعتک عن معصیتک
و بفضلک عن من سواک

آخرش چه می شود

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

امروز جلسه دوازدهم رادیوتراپیم بود

درد ندارد

ولی تهوع و سرگیجه و بی حالی خیلی خیلی...

مثل زن های حامله...

من راضیم

حتی اگر آبستن هیچ باشم!

خدایم اینگونه خواسته اند

باید خالص بشوم مثل عسل

باید

چاره ای نیست

خیلی لذت بخش است که نمی دانی قرار است چه بشود

به آن بدی که همه تصور می کنند

یا به آن شیرینی که من حیث لا احتسب است

من منتظرم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
طاهره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">