......

ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه

......

ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه

......

اللهم اغننا بحلالک عن حرامک
و بطاعتک عن معصیتک
و بفضلک عن من سواک

شاید

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

اگر حواستان به من نیست

پس این نشانه ها برای چیست؟!

ترسناک است که همه مغزت پر از تومور باشد؟

وقتی بقیه می فهمند کُپ می کنند

اول هایش منتظر بودم خوب بشوم

فکر می کردم بلاخره تمام می شوند این روز ها

اما نشد

بدتر شد حالم...

یک دفعه به خودم گفتم شاید قرار نیست خوب بشوی

اصلا میخواهی خوب بشوی که چکار کنی

که آدم خوبی بشوی

ازدواج خوب بکنی

بچه های خوب بیاوری برای شیعه

درس بخوانی برای کشورت

سرباز بشوی

غذا های خوب خوب درست کنی

جهاد خانواده داری بکنی

شاید خدا از تو این ها را نمی خواهد

همینطور مریض میخواهد ببیندت

بعد حالم خوب شد

خیلی

الحمدلله


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
طاهره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">